CONCLUSIONS ESTUDI FAIRPHONE

L’alumnat de 4t d’ESO de la optativa de Tecnologia de l’Institut Arnau Cadell de Sant Cugat del Vallès, van analitzar el cicle de vida del mòbil FAIRPHONE en un taller a l’aula d’informàtica…

…omplint una pissarra amb les aportacions que fa el Fairphone per no generar els impactes socials, econòmics i ambientals, que previament van identificar, que genera l’EXTRACCIÓ DE MATERIALS, FABRICACIÓ, ÚS I CONSUM i els RESIDUS dels mòbils.

Aquests són els resultats de les alternatives sobre les que vam reflexionar:

El pase de diapositivas requiere JavaScript.

 

Anuncios

Publicado el 10 mayo, 2016 en Sin categoría. Añade a favoritos el enlace permanente. Deja un comentario.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

w

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: